Jakość świadczonych usług telekomunikacyjnych

dane za II półrocze 2018 obliczone na podstawie wytycznych „Raportu z prac realizowanych w ramach memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, wersja 1.04, z dnia 2014.02.07”


1. Wskaźniki administarcyjne:

Opis Wynik Jakość
1.1. Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem 62,6 sekund
1.2. Wskaźnik poprawności faktur 99,66 %



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem. ≤ 60 s > 60 ale < 120 s ≥ 120 s
Wskaźnik poprawności faktur > 97,5 % ≥ 95,1 ale ≤ 97,5 % < 95,1 %



2. Wskaźniki techniczne

Opis Wynik Jakość
2.1. Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej 99,82%



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej > 98% ≥ 95 ale ≤ 98% < 95 %

Opis Wynik Jakość
2.2. Prędkość do Abonenta (DL) 154 Mb/s
2.3. Prędkość od Abonenta (UL) 10 Mb/s
2.4. Opóźnienie pakietów danych 11 ms
Raport przygotowany dla pakietu 100/10 MEGA.


Legenda

Wartości graniczne prędkości i opóźnienia pakietów danych, które pozwalają na bezproblemowe korzystanie z danej grupy aplikacji:

Grupa aplikacji Prędkość transmisji nie mniejsza niż Opóźnienie nie większe niż
Przeglądanie stron WWW) 1 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości SD 2 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości HD 6 Mb/s DL 200 ms
Rozmowy wideo HD 1,5 Mb/s DL i UL 150 ms
Usługi telefoniczne w technologii VoIP 64 kb/s DL i UL 150 ms
Usługi Multiroom (3x wideo HD) 18 Mb/s DL 200 ms
Gry sieciowe czasu rzeczywistego 2 Mb/s DL i 1,5 Mb/s UL 30 ms
Gry sieciowe pozostałe (planszowe etc.) 1 Mb/s DL i UL 200 ms


Na podstawie wyników pomiaru prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych każda próbka (każdy wynik składający się z prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych) jest klasyfikowana odrębnie dla każdej z aplikacji jako próbka spełniająca powyższe wymogi minimalne (próba pozytywna) lub nie spełniająca wymogów minimalnych (próba negatywna). W zależności udziału procentowego próbek spełniających minimalne kryteria dla danej grupy aplikacji usługa dostępu do Internetu jest dla tej grupy aplikacji klasyfikowana zgodnie z poniższą tabelą:

Wynik klasyfikacji próbek dla grupy aplikacji Kolor
Poniżej 70% Czerwony
Od 70 do 90% Żółty
Powyżej 90% Zielony


Legenda kolorów

Kolor Jakośc usługi
Czerwony Niska jakość
Żółty Zadowalająca jakość
Zielony Dobra jakość



dane za I półrocze 2018 obliczone na podstawie wytycznych „Raportu z prac realizowanych w ramach memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, wersja 1.04, z dnia 2014.02.07”


1. Wskaźniki administarcyjne:

Opis Wynik Jakość
1.1. Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem 29 sekund
1.2. Wskaźnik poprawności faktur 99,7 %



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem. ≤ 60 s > 60 ale < 120 s ≥ 120 s
Wskaźnik poprawności faktur > 97,5 % ≥ 95,1 ale ≤ 97,5 % < 95,1 %



2. Wskaźniki techniczne

Opis Wynik Jakość
2.1. Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej 99,87%



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej > 98% ≥ 95 ale ≤ 98% < 95 %

Opis Wynik Jakość
2.2. Prędkość do Abonenta (DL) 102 Mb/s
2.3. Prędkość od Abonenta (UL) 11,8 Mb/s
2.4. Opóźnienie pakietów danych 8 ms
Raport przygotowany dla pakietu 100/10 MEGA.


Legenda

Wartości graniczne prędkości i opóźnienia pakietów danych, które pozwalają na bezproblemowe korzystanie z danej grupy aplikacji:

Grupa aplikacji Prędkość transmisji nie mniejsza niż Opóźnienie nie większe niż
Przeglądanie stron WWW) 1 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości SD 2 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości HD 6 Mb/s DL 200 ms
Rozmowy wideo HD 1,5 Mb/s DL i UL 150 ms
Usługi telefoniczne w technologii VoIP 64 kb/s DL i UL 150 ms
Usługi Multiroom (3x wideo HD) 18 Mb/s DL 200 ms
Gry sieciowe czasu rzeczywistego 2 Mb/s DL i 1,5 Mb/s UL 30 ms
Gry sieciowe pozostałe (planszowe etc.) 1 Mb/s DL i UL 200 ms


Na podstawie wyników pomiaru prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych każda próbka (każdy wynik składający się z prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych) jest klasyfikowana odrębnie dla każdej z aplikacji jako próbka spełniająca powyższe wymogi minimalne (próba pozytywna) lub nie spełniająca wymogów minimalnych (próba negatywna). W zależności udziału procentowego próbek spełniających minimalne kryteria dla danej grupy aplikacji usługa dostępu do Internetu jest dla tej grupy aplikacji klasyfikowana zgodnie z poniższą tabelą:

Wynik klasyfikacji próbek dla grupy aplikacji Kolor
Poniżej 70% Czerwony
Od 70 do 90% Żółty
Powyżej 90% Zielony


Legenda kolorów

Kolor Jakośc usługi
Czerwony Niska jakość
Żółty Zadowalająca jakość
Zielony Dobra jakość



dane za II półrocze 2017 obliczone na podstawie wytycznych „Raportu z prac realizowanych w ramach memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, wersja 1.04, z dnia 2014.02.07”


1. Wskaźniki administarcyjne:

Opis Wynik Jakość
1.1. Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem 41,77 sekund
1.2. Wskaźnik poprawności faktur 99,6 %



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem. ≤ 60 s > 60 ale < 120 s ≥ 120 s
Wskaźnik poprawności faktur > 97,5 % ≥ 95,1 ale ≤ 97,5 % < 95,1 %



2. Wskaźniki techniczne

Opis Wynik Jakość
2.1. Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej 99,93%



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej > 98% ≥ 95 ale ≤ 98% < 95 %

Opis Wynik Jakość
2.2. Prędkość do Abonenta (DL) 102,7 Mb/s
2.3. Prędkość od Abonenta (UL) 11,7 Mb/s
2.4. Opóźnienie pakietów danych 5,5 ms
Raport przygotowany dla pakietu 100/10 MEGA.


Legenda

Wartości graniczne prędkości i opóźnienia pakietów danych, które pozwalają na bezproblemowe korzystanie z danej grupy aplikacji:

Grupa aplikacji Prędkość transmisji nie mniejsza niż Opóźnienie nie większe niż
Przeglądanie stron WWW) 1 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości SD 2 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości HD 6 Mb/s DL 200 ms
Rozmowy wideo HD 1,5 Mb/s DL i UL 150 ms
Usługi telefoniczne w technologii VoIP 64 kb/s DL i UL 150 ms
Usługi Multiroom (3x wideo HD) 18 Mb/s DL 200 ms
Gry sieciowe czasu rzeczywistego 2 Mb/s DL i 1,5 Mb/s UL 30 ms
Gry sieciowe pozostałe (planszowe etc.) 1 Mb/s DL i UL 200 ms


Na podstawie wyników pomiaru prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych każda próbka (każdy wynik składający się z prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych) jest klasyfikowana odrębnie dla każdej z aplikacji jako próbka spełniająca powyższe wymogi minimalne (próba pozytywna) lub nie spełniająca wymogów minimalnych (próba negatywna). W zależności udziału procentowego próbek spełniających minimalne kryteria dla danej grupy aplikacji usługa dostępu do Internetu jest dla tej grupy aplikacji klasyfikowana zgodnie z poniższą tabelą:

Wynik klasyfikacji próbek dla grupy aplikacji Kolor
Poniżej 70% Czerwony
Od 70 do 90% Żółty
Powyżej 90% Zielony


Legenda kolorów

Kolor Jakośc usługi
Czerwony Niska jakość
Żółty Zadowalająca jakość
Zielony Dobra jakość



dane za I półrocze 2017 obliczone na podstawie wytycznych „Raportu z prac realizowanych w ramach memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, wersja 1.04, z dnia 2014.02.07”


1. Wskaźniki administarcyjne:

Opis Wynik Jakość
1.1. Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem 118 sekund
1.2. Wskaźnik poprawności faktur 99,6 %



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik średniego czasu połączenia z personelem. ≤ 60 s > 60 ale < 120 s ≥ 120 s
Wskaźnik poprawności faktur > 97,5 % ≥ 95,1 ale ≤ 97,5 % < 95,1 %



2. Wskaźniki techniczne

Opis Wynik Jakość
2.1. Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej 99,82%



Legenda

Wskaźnik Zakres dla koloru zielonego Zakres dla koloru żółtego Zakres dla koloru czerwonego
Wskaźnik skuteczności połączeń telefonicznych dla sieci stacjonarnej > 98% ≥ 95 ale ≤ 98% < 95 %

Opis Wynik Jakość
2.2. Prędkość do Abonenta (DL) 100,5 Mb/s
2.3. Prędkość od Abonenta (UL) 10,2 Mb/s
2.4. Opóźnienie pakietów danych 6,5 ms
Raport przygotowany dla pakietu 100/10 MEGA.


Legenda

Wartości graniczne prędkości i opóźnienia pakietów danych, które pozwalają na bezproblemowe korzystanie z danej grupy aplikacji:

Grupa aplikacji Prędkość transmisji nie mniejsza niż Opóźnienie nie większe niż
Przeglądanie stron WWW) 1 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości SD 2 Mb/s DL 200 ms
Oglądanie Wideo w jakości HD 6 Mb/s DL 200 ms
Rozmowy wideo HD 1,5 Mb/s DL i UL 150 ms
Usługi telefoniczne w technologii VoIP 64 kb/s DL i UL 150 ms
Usługi Multiroom (3x wideo HD) 18 Mb/s DL 200 ms
Gry sieciowe czasu rzeczywistego 2 Mb/s DL i 1,5 Mb/s UL 30 ms
Gry sieciowe pozostałe (planszowe etc.) 1 Mb/s DL i UL 200 ms


Na podstawie wyników pomiaru prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych każda próbka (każdy wynik składający się z prędkości transmisji danych oraz opóźnienia pakietów danych) jest klasyfikowana odrębnie dla każdej z aplikacji jako próbka spełniająca powyższe wymogi minimalne (próba pozytywna) lub nie spełniająca wymogów minimalnych (próba negatywna). W zależności udziału procentowego próbek spełniających minimalne kryteria dla danej grupy aplikacji usługa dostępu do Internetu jest dla tej grupy aplikacji klasyfikowana zgodnie z poniższą tabelą:

Wynik klasyfikacji próbek dla grupy aplikacji Kolor
Poniżej 70% Czerwony
Od 70 do 90% Żółty
Powyżej 90% Zielony


Legenda kolorów

Kolor Jakośc usługi
Czerwony Niska jakość
Żółty Zadowalająca jakość
Zielony Dobra jakość



Krótko o Nas

Sat Film

SAT FILM od początku funkcjonowania jest w ścisłej czołówce telewizji kablowych w Polsce. Wśród setek podobnych firm należy do elitarnej grupy kilku, które stosują najnowocześniejszą technologię.

Komunikaty

15
Kwi2019

Zmiany warunków świadczenia usług

Szanowni Państwo! SAT FILM Sp....

02
Sty2019

Zmiany kanałów

Planowane zmiany kanałowe zostały...

30
Lis2018

Zmiany w Roamingu

Szanowni Państwo! SAT FILM Sp....

Kontakt

 87-800 Włocławek

 ul. Hutnicza 20

 54 236 74 12

 Fax: 54 236 95 35

 biuro@satfilm.pl